Księga Identyfikacji Wizualnej
Księga znaku to instrukcja obsługi logotypu, „księga tożsamości” lub Corporate Identity Guide. Jest to zbiór zaleceń, jak poprawnie wykorzystywać elementy identyfikacji wizualnej marki, a więc poszczególnych symboli tworzących jej wizerunek. Dzięki księdze mamy większe prawdopodobieństwo, że znak będzie prawidłowo wykorzystywany zarówno przez organizację, jak i podmioty współpracujące. Zasady zawarte w księdze mają być drogowskazem w zachowaniu spójnego obrazu organizacji.
LOGOTYPY
KOLORY

Logotypy opracowane i przekazane w ramach współpracy przez Empirium Consulting.
CZCIONKI
Styl | bezszeryfowy |
Twórca | Christain Robertson |
Zlecona przez | |
Data stworzenia | 2011 |
Data publikacji | 2015 |
Źródło: wikipedia.org
Styl | bezszeryfowy |
Twórca | Dalton Maag |
Klasyfikacja | nowoczesna |
Źródło: wikipedia.org
SZABLONY PUBLIKACJI
PRZYKŁADOWE BANERY
Zdjęcie by Jar.ciurus na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 3.0 Polska.